loading...
پاریس-اسکین
تابلو اعلانات

سلام برو بچ خوش اومدین به پاریس کوچولوی ما

قوانین سایت

1.با تبادل لینک موافقیم

(لینکمونو بذارین بگین بذاریم میگیم)

(تا سه روز فرصت دارین لینکمونو بذارین بعد سه روز نذاشتین حذف میشه)

2.با تبادل لوگو موافقیم

(لوگومون بذارین بگین میذاریم میگیم)

(تا سه روز فرصت دارین لوگومون بذارین بعد سه روز نذاشتین حذف میشه)


3. برای استفاده بهتر از مطالب سایت عضو شوید
4. خوش باشین

5. هر هفته وبلاگ یکی ار اعضا در صفحه اصلی معرفی خواهد شد
(یکی از امتیازاتی که هیچ انجمنی ندارد)




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مامان اميرعلي در تاریخ 1395/05/05 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

گاهي گمان مي كني ولي نمي شود
گاهي گمان نمي كني و مي شود
انشااله هميشه بهترين ها خوشي و سلامتي و خوشبختي نصيب همه مون باشه ، شکلکشکلک

این نظر توسط باران در تاریخ 1395/05/05 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
هورررررررررررررا بالاخره تونستی وارد بشی
ایشالا چرخش برات بچرخه
منم برم به برسم
ممنون ایشالا برات جبران کنم
ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم وظیمه

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1395/05/04 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم توخوبی گلی .زهرا گلی باران گلی دختر گلی گل منگولی شکلک
پاسخ : سلام خوبم تو خوبی

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1395/05/04 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

بازم اشتباهه شکلک یه چک بکن ببین خودت میتونی وارد شی!
پاسخ : آره وارد شدم مشکلی نداره گل من

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1395/05/04 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

یه چیزیش اشتباهه ... منظورم ورود به پنله شکلک
پاسخ : توی وبت توضیح دادم خوشگل خانومم

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1395/05/04 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

خب نگفتی دقیقا چیکار کنم؟ شکلک
پاسخ : هر کاری که دوست داری عزیزم
مثلا رمانایی که خوندی و دوست داشتی شکلک

این نظر توسط شکرانه در تاریخ 1395/05/04 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي زهراشکلک

اومدم نبودي رفتم آبجي ... گرفتي خانومي من اومدم شما نبوديشکلک

يه مدت خيلي گرفتارم ببخش اگر نمي تونم بهت سر بزنم , الهي هر جايي كه هستي شاد باشي شکلک

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1395/05/04 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

سلام! اشکالی نداره ولی خب چیکارش کنم؟!؟؟ بعدشم مگه نازنین وبو نمیگردونه؟

پاسخ : سلام ممنون
پاسخ : +نازی سرش فعلا شلوغه نمیخوام مزاحمش بشم
ممنون که قول کردی ایشالا جبران کنم واست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پاریـس اسـکین: مرجع رمانهای ایرانی وخارجی*** این وبلاگ کار خود را رسما از تاریخ 1395/03/09 آغاز کرده تمامی رمانها توسط مدیر گذاشته میشود و هرگونه کپی برداری خلاف قوانین اسلامی بود و اینجانب رضایت ندارد+نویسند هم پذیرفته میشود :)) + + بزودی کد نویسی و طراحی های گرافیکی هم خواهیم داشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    refresh

    http://pariskod.rozblog.com/

    لوگوی پاریس اسکین

    پاریس اسکین

    لوگوی لاواسکین

    لاواسکین

    بنر لاو کده

    متفاوت ترین مرجع عاشقانه ، مطالب ، داستان ، رمان

    لوگوی دوستان

    لوگوی رزسانگ

    رز سانگ