loading...
پاریس-اسکین
تابلو اعلانات

سلام برو بچ خوش اومدین به پاریس کوچولوی ما

قوانین سایت

1.با تبادل لینک موافقیم

(لینکمونو بذارین بگین بذاریم میگیم)

(تا سه روز فرصت دارین لینکمونو بذارین بعد سه روز نذاشتین حذف میشه)

2.با تبادل لوگو موافقیم

(لوگومون بذارین بگین میذاریم میگیم)

(تا سه روز فرصت دارین لوگومون بذارین بعد سه روز نذاشتین حذف میشه)


3. برای استفاده بهتر از مطالب سایت عضو شوید
4. خوش باشین

5. هر هفته وبلاگ یکی ار اعضا در صفحه اصلی معرفی خواهد شد
(یکی از امتیازاتی که هیچ انجمنی ندارد)




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1395/05/21 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

عالین من خیلی ایفل رو دوست دارم اون اخریه از همه خوشگل تره میخوام باهاش قالب بسازم اگه اجازه هسشکلکشکلک

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1395/05/02 و 9:05 دقیقه ارسال شده است

گلی راستنی کنکور چیکا کردی ..
پاسخ : افتضاح بود

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1395/04/29 و 8:37 دقیقه ارسال شده است

بابا من صدفه گفتم پدر کشتگی که با کسی ندارم کامنتا خیلیه تلمبارشده فقط تو نیستی هی این رو بگو من الان ابنجا وب زدم جای خوبیه . رز مشکل دارم نمیشه وب بزنم .. کسی تا حالا مشکلی نداشته باش من فقط نمیتونم به بلاگایی ها کامنت بدم
پاسخ : سلام
نرگس نمیدونم کامنتام میان برات یا نه من یه مدت نمیتونم به هیچ کامنتی توی وب خودش پاسخ بدم ببخشید عزیزم سرم افتضاح شلوغه

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1395/04/28 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

تو داری چیزی رو قایم میکنی تو وبت جواب بقیه رو دادی ولی جواب چندتا کامنت من رو ندادی ..
پاسخ : نرگس چت شده کدوم کامنتا من که همشو جواب میدم
توام کامنتی منو تایید نمیکنی
وبتم نمیدونم چش شده نمیشه توش کامنت داد
بابا بیا یه وب تو همین رزبلاگ درست کن دیگه

این نظر توسط مامان اميرعلي در تاریخ 1395/04/27 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

من عاشق برج ايفلم
اي كاش اينقدر تو دنيا صلح و دوستي برقرار بود كه مي تونستيم هشتاد روز دوردنيا رو برگرديم با آرامش و بدون سختي
شکلک
پاسخ : منم عشق پاریسمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط باران در تاریخ 1395/04/26 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

من یه اردیبهشتی ام
درسته که مغرورم اما کسی رو خورد نمی کنم
درسته که شیطونم ولی کسی رو اذیت نمیکنم
درسته که اهل دوست داشتنم ولی از عاشقی چیزی نمیفهمم
درسته که خنگ بازی در میارم ولی خیلی باهوشم و راه کار هایی میدم که به عقل جنم نمیرسه
یه اردیبهشتی که عاشق خیس شدن زیر بارونه بدون احساس یه ذره سرما
یه اردیبهشتی که فرزند سوم بهاره
یعنی عاشق طبیعت
یعنی عاشق مهربونی
یه که فقط تیریپ اسپرت میزنه
یه اردیبهشتی که عصبانی نمیشه فقط با غرورش لهت میکنه
یه اردیبهشتی که اگه بره دیگه راه برگشتی نیست اگه هم برگرده دیگه اون آدم سابق نیست
گذشت کردن یه اردیبهشتی دو حالت داره:

یا اون قدر دوستت داره که از اشتباهت می گذره

یا اون قدر از چشمش افتادی که از خودت و اشتباهت با هم می گذره

اردیبهشتی حد وسط نداره!

یه اردیبهشتی مثل یه تیکه پازل می مونه

اگه نباشه جاشو هیچکی نمی تونه پر کنه
وقتی دل یه اردیبهشتی رو شکوندی

دیگه نگران اشک هاش نباش

از لبخنداش بترس که معنیش اشک های فردای توئه …
پاسخ : کش رفته از وب بهارهشکلک

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1395/04/26 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

خوشگل بود شکلک
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پاریـس اسـکین: مرجع رمانهای ایرانی وخارجی*** این وبلاگ کار خود را رسما از تاریخ 1395/03/09 آغاز کرده تمامی رمانها توسط مدیر گذاشته میشود و هرگونه کپی برداری خلاف قوانین اسلامی بود و اینجانب رضایت ندارد+نویسند هم پذیرفته میشود :)) + + بزودی کد نویسی و طراحی های گرافیکی هم خواهیم داشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی
    refresh

    http://pariskod.rozblog.com/

    لوگوی پاریس اسکین

    پاریس اسکین

    لوگوی لاواسکین

    لاواسکین

    بنر لاو کده

    متفاوت ترین مرجع عاشقانه ، مطالب ، داستان ، رمان

    لوگوی دوستان

    لوگوی رزسانگ

    رز سانگ